پوتین: شهروندان آمریکایی خودشان باید موقعیت کاندیدا ها را ارزیابی نمایند

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس جمهور روسیه تاکید نمود که متهم کردن ترامپ به روابط خاص با مسکو به نفع روسیه است و صندلی ترامپ را هم در آمریکا تقویت می نماید.

پوتین: شهروندان آمریکایی خودشان باید موقعیت کاندیدا ها را ارزیابی نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با کانال 24 این کشور گفت: کوشش برای تخریب و تحقیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اتهاماتی مثل روابط با مسکو فقط صندلی وی را تقویت می نماید.

وی اضافه نمود: وقتی کسی کوشش می نماید رئیس یک دولت فعلی را تخریب کند و به وی حمله می نماید در واقع دارد او و من را تقویت می نماید و درباره قدرت و نفوذ بی نظیر ما صحبت می نماید با اطمینان بالا این به نفع ما تمام می گردد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین تاکید نمود که مسکو به هیچ وجه در انتخابات آمریکا مداخله نمی نماید، این حق رای دهندگان است که نامزد مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

پوتین ادامه داد، ما نظاره گر غیر مداخله گر هستیم و شهروندان آمریکایی خودشان باید موقعیت کاندیدا ها را ارزیابی نمایند.

رئیس جمهور روسیه همچنین تاکید نمود که مسکو با هر رئیس جمهوری که توسط مردم آمریکا انتخاب گردد کار خواهد نمود، هر رئیس جمهوری که شهروندان آمریکایی به وی اعتماد می نمایند.

وی ادامه داد، در طول دوره ترامپ، امتیاز های مثبت و منفی در روابط دوجانبه مسکو و واشنگتن وجود داشت. افزایش حجم تجارت میان دو کشور و ثبات در بازار های انرژی دنیا از نکات مثبت و تحریم ها و خروج آمریکا از پیمان منع موشک های اتمی میان برد از نکات منفی بود.

پیمان منع موشک های هسته ای میان برد در سال 1987 میان میخائیل گورباچف، رهبر شوروی سابق و رونالد ریگان، رئیس جمهوری آمریکا امضا شد.

این پیمان فراوری موشک های میان برد اتمی و غیراتمی با برد بین 500 تا 5500 کیلومتر را منع کرد. واشنگتن سال گذشته از این پیمان دوجانبه خارج شد.

وی همچنین گفت، جو بایدن دیگر نامزد انتخابات وعده داده است که آماده تمدید معاهده استارت جدید درباره محدودیت و کاهش سلاح های تهاجمی استراتژیک و همچنین امضای یک قرارداد جدید در این زمینه است. اکنون این یک عنصر جدید برای همکاری بالقوه مسکو و واشنگتن در آینده است.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4464

به "پوتین: شهروندان آمریکایی خودشان باید موقعیت کاندیدا ها را ارزیابی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: شهروندان آمریکایی خودشان باید موقعیت کاندیدا ها را ارزیابی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید