پذیرش بیماران غیر اورژانسی از 14 فروردین متوقف می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، قاسم جان بابایی در ابلاغیه ای به روسای دانشگاه های علوم پزشکی و روسای بیمارستان های مسیح دانشوری و مرکز آموزشی، تحقیقاتی، درمانی قلب شهید رجایی تاکید نمود: از تاریخ امروز 14 فرودین ماه جهت توقف پذیرش بیماران الکتیو (غیر اورژانسی) در کلیه مراکز درمانی اعم از دولتی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه تحت پوشش آن دانشگاه یا دانشکده به نحوی برنامه ریزی کنید که حداکثر ظرفیت برای پذیرش بیماران مشکوک به کووید19 در بخش های بستری و ویژه فراهم گردد.

پذیرش بیماران غیر اورژانسی از 14 فروردین متوقف می گردد

معاون درمان وزارت بهداشت در این ابلاغیه نوشت: ضمن تشکر از روسا، معاونان، مدیران و پرسنل محترم دانشگاه ها و کادر درمان کلیه مراکز درمانی که با کوشش بی دریغ، در طی ماه های متمادی علی رغم مسائل به ارائه خدمت مخلصانه به بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کووید 19 پرداخته اند، با عنایت به افزایش مراجعان سرپایی و بستری به مراکز درمانی، پیش بینی فرایند رو به رشد پس از انتها تعطیلات و مراجعات مسافران نوروزی و ضرورت مدیریت ظرفیت موجود ضروری است از این تاریخ جهت توقف پذیرش بیماران الکتیو در کلیه مراکز درمانی (اعم از دولتی، عمومی غیردولتی، خصوصی و خیریه) تحت پوشش آن دانشگاه یا دانشکده به نحوی برنامه ریزی کنید که حداکثر ظرفیت برای پذیرش بیماران مشکوک به کووید19 در بخش های بستری و ویژه فراهم گردد. اگرچه پذیرش بیماران الکتیو در بیمارستان های تک تخصصی قلب و عروق، چشم و زنان بلامانع است.

وی ادامه داد: بدیهی است رصد مستمر شرایط در سطح کشور و هر منطقه در حال اجرا بوده و برقراری روال عادی در پذیرش بیماران غیر اورژانسی و جراحی های الکتیو پس از پایدار شدن شرایط با هماهنگی این معاونت از سرگرفته خواهد شد. در ضمن مدیریت پوشش سایر بیماران اورژانسی و شرایط غیر قابل تعویق نیز تحت مدیریت در این مدت صورت خواهد پذیرفت.

منبع: ایرنا

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6779

به "پذیرش بیماران غیر اورژانسی از 14 فروردین متوقف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش بیماران غیر اورژانسی از 14 فروردین متوقف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید