ولخرج ترین تیم لیگ برتر ایران را بشناسید

به گزارش مجله بای بلاگ، براساس اسناد منتشره از سوی سازمان لیگ فوتبال، استقلال با 404 میلیارد تومان پرهزینه ترین تیم لیگ بیست و دوم بوده است.

ولخرج ترین تیم لیگ برتر ایران را بشناسید

به گزارش خبرنگاران، پس از انتشار اسنادی از سوی سازمان لیگ فوتبال درباره هزینه های مربوط به مبلغ اصل قرارداد باشگاه های لیگ فزونی طی سه فصل گذشته، این ابهام به وجود آمد که کدام باشگاه در لیگ بیست و دوم (02-1401) پرهزینه ترین بوده است؟

علت به وجود آمدن چنین ابهامی، مغایرت هزینه های استقلال در دو جدول اعلامی از سوی سازمان لیگ فوتبال بود که در یکی هزینه های استقلال حدودا 316 میلیارد تومان و در دیگری 404 میلیارد تومان قید شده بود. به همین علت در جدول شماره 1، سپاهان با 325 میلیارد تومان پرهزینه ترین باشگاه لیگ بیست و دوم بود و در جدول شماره 2، استقلال با 404 میلیارد تومان این عنوان را به خود اختصاص داده بود.

براساس پیگیری ها، هزینه های باشگاه استقلال در جدول شماره 2 درست است تا با این اوصاف، آبی پوشان مرکز بیشترین هزینه را در لیگ بیست و دوم نموده باشند.

چرا هزینه های استقلال در لیگ بیست و دوم مغایرت دارد؟

جدول ابتدایی (جدول شماره 1) که هزینه 316 میلیارد تومانی برای استقلال قید نموده مربوط به اطلاعات موجود در سازمان لیگ بوده چرا که الحاقیه های استقلال در سازمان لیگ ثبت نشده بود که در نوع خود ایراد محسوب می گردد چرا که این باشگاه باید الحاقیه هایش را به سازمان لیگ ارائه می کرد. جدول دوم (جدول 2) اما مربوط به اعداد و ارقام ثبت شده در دپارتمان صدور مجوز حرفه ای می گردد که به علت ثبت الحاقیه ها در این دپارتمان، هزینه های باشگاه استقلال به 404 میلیارد تومان رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1402 بروزرسانی: 9 تیر 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8952

به "ولخرج ترین تیم لیگ برتر ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولخرج ترین تیم لیگ برتر ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید