نمکی از مردم قم عذرخواهی کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، با افزایش اعتراضات مردم و مسئولان قم نسبت به اظهارات نادرست معاون وزیر بهداشت در مورد قم، وزیر بهداشت از مردم این شهر عذرخواهی کرد.

نمکی از مردم قم عذرخواهی کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، چندی پیش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در اظهار نظری شهروندان قمی را متهم کرد کههیچ پروتکلی در قم رعایت نمی شوداین اظهار نظر در حالی از زبان وی منتشر شده که قم نخستین استانی است که به لحاظ کرونایی از شرایط زرد وارد شرایط آبی شده است.آمار دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم نشان می دهد قم در رتبه 31 کشوری در تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان هاست.

این اظهار نظر با واکنش های گسترده ای از طرف مردم قم، ائمه جمعه، استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران استانی همراه بود.

با افزایش انتقاد ها از سخنگوی ستاد ملی کرونا، پنجشنبه گذشته وزیر بهداشت در سخنانی از مردم قم عذرخواهی کرد.

نمکی با بیان اینکه حرف های سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تنها در مقام کارشناسی بوده است گفت: وی این سخنان را در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که یک جلسه تخصصی برای پیش بینی و کنترل این بیماری است، ایراد کرده و قصدی برای لطمه زدن به وجهه قم در کار نبوده است.

نمکی با تاکید بر جایگاه ارزشمند قم در انقلاب اسلامی گفت: در وزارتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی جانفشانی های زیادی برای درمان و همچنین پیشگیری از شیوع کرونا اجرا شده است و کارکنان بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با این بیماری همواره ایثار کرده اند.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6053

به "نمکی از مردم قم عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمکی از مردم قم عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید