مستعدترین بازیکنان در اختیار کاپوجیانی ، ملک: برای اولین بار بانوان ما به جام ویلام جونز اعزام می شوند

به گزارش مجله بای بلاگ، نایب رییس فدراسیون بسکتبال گفت: مسابقات ویلام جونز پیش زمینه خوبی است تا بچه ها با آمادگی بیشتری در مسابقات کاپ آسیا که در هفته آخر مرداد در بانکوک برگزار می گردد حضور پیدا نمایند

مستعدترین بازیکنان در اختیار کاپوجیانی ، ملک: برای اولین بار بانوان ما به جام ویلام جونز اعزام می شوند

فتانه ملک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران از عملکرد و شرایط تیم ملی بسکتبال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی زیر 16 سال در دسته B آسیا شرکت کرد، در این بخش 8 تیم حضور داشتند که این 8 تیم در دو گروه 4 تایی تقسیم شده بودند، ایران در گروه مالزی، سنگاپور و گوام قرار گرقته بود و مسابقات سطح کیفی خوبی داشتند.

تیم هایی که در آسیایی شرقی بودند سطح بسیار بالایی داشتند که خداروشکر محک خوبی برای بچه ها شد.

به عنوان بازی های اولشان در گروه هایی 4تایی که قرار گرفتند توانستند با شکست هر 3 تیم رقیب به عنوان اولین تیم صعود نمایند و طبق برنامه ها باید با دوم گروه بعدی بازی نمایند و در دوره نیمه نهایی و شکست هنگ کنگ پیروز شدند به فینال صعود نمایند که با همه کوشش و شرایط ویژه در مقابل فیلیپین قرار گرفتند که متاسفانه نتوانستند فیلیپین را شکست بدهند و در رده دوم باقی ماندند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

مسابقات در حال برگزاری تدارکاتی و محبت آمیز است، که در سطح تیم ملی بزرگسال بانوان انجام می گردد و بخاطر ملاقات تدارکاتی ای که در اردن فراهم شده بود بچه ها به آن جا اعزام شده تا سرمربی خارجی بتواند بازیکنان را گزینش کند و سطح آن ها را بسنجد تا ملی پوشان توانسته باشند ملاقاتی در سطح بالا را تجربه نموده نمایند.

دو بار به مصاف اردن رفتیم که خوشبختانه هردو مسابقه را حتی بدون حضور دو تن از بازیکنانمان که شرایط حضور نداشتند بردیم.

اینگونه سرمربی دستش برای انتخاب 12 نفر بازتر است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

برای اولین بار بانوان ما به جام ویلام جونز اعزام می شوند که این مسابقات پیش زمینه خوبی است تا بچه ها با آمادگی بیشتری در مسابقات کاپ آسیا که در هفته آخر مرداد در بانکوک برگزار می گردد حضور پیدا نمایند و همه چیز به برنامه سرمربی تیم و چگونگی اجرای بازیکنان بستگی دارد.

مهم است که در بانکوک چه نتیجه ای به دست میاوریم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

از آنجایی که می دانیم در گروه ما تیم هایی هستند قدرتمند که با زحمات و کوشش بچه ها امیدواریم در سطح B آسیا بالا برویم.

تا جایی که امکان داشت حدود 28 نفر معرفی و در گروه های مختلفی ظاهر شدند، سعی کردیم مسابقاتی که برگزار می گردد خانم کاپوجیانی حضور داشته باشد و افرادی که بعضا دیده میشد که می خواستند در تمرینات شرکت نمایند شرایط را فراهم می کردیم تا شرکت آن ها هم مورد ارزیابی قرار بگیرند.

هرچه هست توان دخترانمان تا این مقدار بوده و افرادی که مستعدترین بودند انتخاب شدند.

مشکلاتی که طی این سال ها داشتیم یک شبه قابل حل نیست اما با کوششی که اجرا شده افراد مستعد را در اختیار سرمربی قرار دادیم.

به مسابقات اردن هم 14 نفر را اعزام کردیم که مربی بتواند از بین این 14 نفر 12 نفر را انتخاب کند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

از زمان آغاز در فدراسیون مهم ترین بخش استعدادیابی و استعدادپروری بوده و خداروشکر طی این مدت توانستیم در رده 16 سال تقریبا 6 ماه بچه های زیادی را در اردوها تحت آموزش قرار دهیم و در بین استعدادهای 160 نفره به یک تیم برسیم که از برترین ها در سطح ایران باشند که بسیار بهشان امیدواریم که سطح بسکتبال دختران را بالا ببرند.

انشاءالله باقی استعدادها را در باقی مراحل پرورش می دهیم و از آن ها استفاده می کنیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8961

به "مستعدترین بازیکنان در اختیار کاپوجیانی ، ملک: برای اولین بار بانوان ما به جام ویلام جونز اعزام می شوند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مستعدترین بازیکنان در اختیار کاپوجیانی ، ملک: برای اولین بار بانوان ما به جام ویلام جونز اعزام می شوند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مستعدترین بازیکنان در اختیار کاپوجیانی ، ملک: برای اولین بار بانوان ما به جام ویلام جونز اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید