عکس، جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان بالا گرفت ، بازیکن 100 میلیاردی پاسخ به انتقال 60 میلیاردی

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توئیتی پاسخ مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس را داد.

عکس، جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان بالا گرفت ، بازیکن 100 میلیاردی پاسخ به انتقال 60 میلیاردی

فصل بیست و دوم فوتبال ایران در شرایطی به انتها رسید که یکی از حواشی بحث برانگیز این مسابقات، مصاحبه اعضای دو تیم پرسپولیس و سپاهان علیه یکدیگر بود؛ دو تیمی که از نظر فنی فوق العاده بودند و سعی داشتند با مصاحبه علیه همدیگر از جنگ روانی هم عقب نمانند.

با انتها لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس انتها پیدا کرد، بار دیگر بانگ جنگ رسانه ای میان دو باشگاه مدعی فوتبال ایران بلند شده است.

ابتدا علیرضا اشرف، مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس، با انتشار توئیتی پس از تمدید قرارداد سپاهان با پیغام نیازمند، به مبلغی که باشگاه اصفهانی برای جذب این سنگربان هزینه نموده است، کنایه زده و با اشاره به مبلغی که سپاهان برای مربیان پرتغالی اش می پردازد، سقف قرارداد 300 میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال و به تبع آن اعلام رای 3 بر صفر برای بازی ها را به چالش کشیده است.

ساعاتی پس از این توئیت هم صادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در مقام پاسخ به مدیر رسانه پرسپولیس برآمد و مدعی شد که این توئیت به منظور پنهان شدن پشت هیاهو بوده و ضمن اشاره غیرمستقیم به مبلغ بالای قرارداد مهاجم برزیلی نیم فصل دوم پرسپولیس، ماجرای آب های آلوده و اعتراف پرسپولیسی ها پس از 10 سال را نیز به میان کشیده است.

این تازه آغاز جنگ رسانه ای پرسپولیس و سپاهان برای فتح لیگ بیست و سوم است و باید دید در ادامه شاهد چه حواشی دیگر میان اعضای دو باشگاه خواهیم بود

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8945

به "عکس، جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان بالا گرفت ، بازیکن 100 میلیاردی پاسخ به انتقال 60 میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، جنگ نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان بالا گرفت ، بازیکن 100 میلیاردی پاسخ به انتقال 60 میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید