(عکس) جشن دیوانه وار نکونام در فولاد آرنا

به گزارش مجله بای بلاگ، وقتی محمدحسین زاهدی فر در دقیقه 99 سوت انتها بازی فولاد - تراکتور را کشید، جواد نکونام مثل بازیکن ها کنار خط اقدام به شادی عجیب و غریب کرد.

(عکس) جشن دیوانه وار نکونام در فولاد آرنا

در شرایطی که بازیکنان فولاد به سمت خودی می رفتند، نکونام لحظه ای از محوطه فنی فاصله گرفت و رو به سکو ها و به سمت نامعلومی اقدام به گره کردن مشت ها و شادی دیوانه واری کرد که تصویر آن ها در حافظه تصویری دوربین های عکاسی حاضر در استادیوم فولاد آره نا ثبت شده است؛ این شادی بابت بازگشت مجدد فولاد به آسیا در سرانجام مسابقه ای سخت و پرتنش بود که شاید اگر کسوت جواد نکونام و کاپیتانی او در تیم ملی نبود، ممکن بود با سکونشینی او در نیم ساعت سرانجامی بازی به سرانجام برسد.

نکونام که تیمش در نیمه اول روی یک ضربه کاشته به گل رسید، در نیمه دوم با ایستادن پشت توپ چند باری هم بر روی حرکات لوسیانو پریرا دروازه تراکتور را تهدید کرد و همچنین چند باری روی درخشش شهاب گردان و بی دقتی مهاجمان حریف از گل خوردن نجات پیدا کرد تا با اتمام مسابقه و قطعیت سهمیه آسیایی فولاد، نکونام روی دست بازیکنان فولاد به آسمان پرتاب گردد.

این سومین صعود فولاد به آسیا و در شرایطی ست که آن ها قبلا دو بار با قهرمانی و زیر نظر ملادن فرانچیچ و حسین فرکی جشن صعود به آسیا در استادیوم های تختی و غدیر بر پا نموده بودند و حالا نوبت به جواد نکونام بود که این بار در استادیوم خانگی و زیبای فولاد و در مسابقه ای کاملا نفسگیر این صعود را جشن بگیرد.

نکونام که در طول مسابقه مثل دوران بازیگری مدام مشغول دویدن و راهنمایی بازیکنان تیمش بود، یکی دو باری نیز مجبور شد با هم تیمی های سابق و دوستانش در تیم ملی رخ به رخ هم بگردد که البته همه این ها مربوط به 90 دقیقه داخل زمین است و از حالا به بعد او باید خود را آماده فصل آینده تیمی کند که آسیایی شدنش خبری خوش برای طرفداران خوزستانی بود.

او که تازه در چهل سالگی قرار گرفته است و در کارنامه خودش صعود نساجی به لیگ برتر و رساندن فولاد به لیگ قهرمانان آسیا را ثبت نموده و حالا یکی ازمربیان آینده دار فوتبال ایران محسوب می گردد. مردی که تجربه سال ها بازی در لالیگا را نیز دارد و برای اهداف خودش کم نمی گذارد.

منبع: ورزش سه

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4270

به "(عکس) جشن دیوانه وار نکونام در فولاد آرنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) جشن دیوانه وار نکونام در فولاد آرنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید