علت فوت دانشجویان علوم پزشکی اهواز از سوی تیم کارشناسی وزارت بهداشت بررسی می شود

به گزارش مجله بای بلاگ، علت فوت دانشجویان علوم پزشکی اهواز از سوی تیم کارشناسی وزارت بهداشت و دانشگاه براساس پیشینه سلامت روان آنان بررسی می شود.

علت فوت دانشجویان علوم پزشکی اهواز از سوی تیم کارشناسی وزارت بهداشت بررسی می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مسئله فوت دو دانشجوی پزشکی و داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که حواشی بسیاری به دنبال داشته در حال بررسی در معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت است و پرونده این دو دانشجو از زوایای مختلف آموزشی، سلامت روان و پیشینه مراجعه به مشاوره در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

  • دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز فوت کرد / شایعاتی برای وخیم نشان دادن ماجرا
  • روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز جریان فوت دو دانشجو را توضیح داد

براین اساس، تیمی متشکل از کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پرونده های این دو دانشجو را بررسی خواهند کرد و پس از جمع بندی، گزارش نهایی آن در هفته آینده مشخص خواهد شد. در صورت نیاز، گروهی از کارشناسان حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای بررسی محیطی موضوع اعزام می شوند.

فرهاد حمزه لویی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص ماجرای فوت دو دانشجوی این دانشگاه گفت: 23 آذرماه یکی از دانشجویان پزشکی دانشگاه توسط خانواده اش به یکی از بیمارستان های شهرستان اهواز منتقل می شود و باوجود عملیات احیایی که برای او صورت می گیرد، متاسفانه این دانشجو فوت می کند. 24 آذرماه نیز یکی از دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز که ورودی 95 بوده در کلاس درس روی زمین افتاد و سریع توسط مسئولان به بیمارستان منتقل می شود و با اینکه عملیات احیای قلبی و تنفسی برای این دانشجو صورت می گیرد، وی فوت می کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تاکید می کند: علت فوت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز متعاقبا توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 28

به "علت فوت دانشجویان علوم پزشکی اهواز از سوی تیم کارشناسی وزارت بهداشت بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت فوت دانشجویان علوم پزشکی اهواز از سوی تیم کارشناسی وزارت بهداشت بررسی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید