سحر های ماه رمضان با فصل وصل در رادیو نمایش

به گزارش مجله بای بلاگ، برنامه سحرگاهی فصل وصل ویژه سحرماه مبارک رمضان با موضوع عبادت و به منظور ایجاد فضایی معنوی روی آنتن رادیو نمایش می رود.

سحر های ماه رمضان با فصل وصل در رادیو نمایش

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه فصل وصل بمدت 30 شب به وسیله رادیو نمایش در کنار مخاطبین، از فضایل روزه داری و توصیه ها و بهجت مومنانه سخن می گوید و مخاطبان نسل امروز می توانند مخاطب این برنامه باشند در این برنامه گویندگانی چون امیر نوری، مریم نشیبا و بهروز رضوی حضور دارند.

برنامه فصل وصل ویژه ماه مبارک رمضان و بر اساس طرحی از طرف هادی ماهر مدیر پخش رادیو نمایش و با موافقت محسن سوهانی مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و رادیو نمایش، شکل گرفت.

بازخوانی متون عرفانی، حکمت، پند آموز، ادبیات فاخر زبان و ادبیات فاخر فارسی با صدای امیرنوری و بهروز رضوی، تلفیق کارشناسی و گزارش با صحبت های احمد شفازاده کارشناس مذهبی و صدای مخاطبین که توسط لیلا علاقمند گزارشگر برنامه ضبط شده است و نیز تلفیق سخنرانی های معرفتی و مذهبی که با آواها و نواهای عرفانی میکس شده، همچنین صدای بازیگران و پیش کسوتان رادیونمایش همچون صداهای ماندگار عبدالعلی کمالی، شمسی صادقی و مناجات های زنده یاد احمد گنجی، پخش دعای سحر با نواهای مختلف از جمله زنده یاد موسوی قهار، پخش اذان و مناجات و دعای هر روز ماه مبارک رمضان از جمله آیتم های برنامه سحرگاهی رادیو نمایش است.

ویژه برنامه سحرگاهی فصل وصل به تهیه کنندگی علیرضا بِهروش و عطیه گُلی، گویندگی امیرنوری، مریم نشیبا، بهروز رضوی، کارشناسی احمد شفازاده، نویسندگی آرش امجدی، قاسم اورنگی، مائده ماهر، گزارشگری لیلا علاقمند، گزارشگر و آیتم سازی فاطمه میرباقری و با مسوولیت مجازی حامد شعیبی از ساعت 4 تا 5:30 دقیقه، درماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7030

به "سحر های ماه رمضان با فصل وصل در رادیو نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سحر های ماه رمضان با فصل وصل در رادیو نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید