رای مجلس نمایندگان آمریکا به اخراج نماینده افراطی از کمیته ها

به گزارش مجله بای بلاگ، مجلس نمایندگان آمریکا در پی مناقشه مربوط به اظهارات جنجالی و آتشین مارجوری تیولر گرین، یک نماینده جمهوریخواه این مجلس در گذشته و همچنین حمایت ظاهری او از خشونت علیه دموکراتها، رای به حذف وی از انتصابات کمیته ای در مجلس نمایندگان داد.

رای مجلس نمایندگان آمریکا به اخراج نماینده افراطی از کمیته ها

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه ان.پی.آر، در جریان رای گیری مجلس نمایندگان آمریکا بر سر اخراج مارجوری تیلور گرین از کمیته ها، 230 رای مثبت در مقابل 199 رای منفی ثبت شد و 11 تن از جمهوریخواهان نیز دموکراتهایی که همگی به این قطعنامه رای مثبت دادند را همراهی کردند.

این رای گیری یک روز بعد از آن انجام شد که کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا یک قطعنامه مطرح شده از سوی دبی واسرمن شولتز برای اخراج گرین از کمیته بودجه و کمیته آموزش و کار را به پیش برد.

در هفته های اخیر این نماینده ایالت جورجیا شدیدا از بابت سابقه اش در طرح اظهارات با مضمون نژادپرستی، یهودستیزی و تئوری های توطئه بی اساس به همراه حمایتش از کامنتهای اینترنتی تشویق کننده به خشونت علیه مقامهای دموکرات قبل از انتصابش درسمتش، مورد حمله قرار گرفته است.

گرین قبل از رای گیری مذکور در صحن مجلس نمایندگان آمریکا سخنرانی نموده و گفت، اظهارات گذشته او نماینده من نیستند.

گرین خودش را یک آمریکایی بسیار معمولی خوانده و گفت که تصادفا به تئوری توطئه راستگرای کیو انان در پایان سال 2017 برخورده اما یک سال بعد زمانی که آغاز به یافتن اطلاعات غلط در آنها نموده از باور کردن آنها دست برداشته است. با این حال گرین از آن موقع به بعد نیز به اشاعه تئوری های غلط تحریک شده از سوی کیو انان ادامه داده و در ژوئیه 2020 به یک خبرنگار محلی گفت، نگران یک دولت عمیق است.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6182

به "رای مجلس نمایندگان آمریکا به اخراج نماینده افراطی از کمیته ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای مجلس نمایندگان آمریکا به اخراج نماینده افراطی از کمیته ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید