خرید کولر گازی کم مصرف از سایت تاپ فروش

به گزارش مجله بای بلاگ، با اینکه درباره خرید کولر از بانه تبلیغات زیادی می گردد که این تبلیغات منفی هستند، ولی می بینیم که در طول سال مردم برای خرید لوازم خانگی به این شهر زیبا و خوش آب وهوا می فرایند.

خرید کولر گازی کم مصرف از سایت تاپ فروش

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام تاپ فروش، یکی از دلایل روی آوردن مردم به خرید کولرگازی از بانه، قیمت مناسب کولرگازی در این شهر می باشد که در برخی موارد نصف قیمت کولر گازی در شهرستان ها است. جهت اطلاعات بیشتر تا انتهای این متن از سایت تاپ فروش با ما همراه باشید.

خرید کولرگازی با گارانتی و ضمانت از بانه

این سؤال برای شما پیش آمده که چرا خرید کولر گازی از بانه ارزان تر از جاهای دیگر می باشد؟ اول اینکه واسطه وجود ندارد. همان طور که همه ما متوجه هستیم، یکی از اصلی ترین دلایل گران بودن کالاها این است که واسطه در آن وجود داشته باشد و وارد بخش فراوری نگردد.

در کمال تأسف نظارتی صورت نمی گیرد و قیمت کالاهایی که در هر خانه ای مورد احتیاج است، در این شرایط بد مالی همچنان بالا می فرایند.

در شهر بانه بعد از وارد کردن کالاهای مورداحتیاج به داخل کشور، در مرزها بدون هیچ گونه دلال و واسطه ای به دست مردم می رسد که همین موضوع سبب پایین آمدن قیمت و یا به بیانی دیگر باعث جلوگیری از افزایش بیش از حد قیمت محصول می گردد.

مسئله بعد در رابطه با حذف پرداخت عوارض و مالیات مربوطه است. همان طور که می دانید مالیات و عوارض باعث می گردد که قیمت محصول بالا برود.

در شهر بانه هم کولر گازی ال جی و برندهای دیگری هستند که شامل گمرک و عوارض نیستند و قیمتشان پایین است و دلیل ارزان بودن کالاهای شهر بانه این است که از مرزها وارد شده و شامل مواردی که گفته شد نمی گردد. روش هایی وجود دارد که می توانید با یاری این روش ها هزینه ها را کم نموده و بتوانید کولرگازی بسیار خوبی با قیمت مناسب خریداری کنید.

یکی از این روش ها این است که وارد شهر بانه شوید و کولرگازی موردنظر خودتان را با قیمتی کمتر خریداری کنید. علاوه بر قیمت، خرید شما بسیار مطمئن بوده و می توانید به محصولات شهر بانه اعتماد کنید.

در شهر بانه محصولات بسیار ارزان بوده و اصلی ترین و بهترین خوبی خرید از شهر بانه قیمت پایین آنها است. وقتی وارد بانه شدید می توانید هر کولرگازی که مدنظرتان است خرید کنید. بانه انواع کولرهای گازی متنوع با هر مارکی را دارا است، بنابراین وقتی وارد این مکان شوید قطعاً با محصولات متنوعی روبه رو خواهید شد.

آیا شما فردی هستند که بسیار صرفه جویی می کنید؟ چه در خرید منزل و چه در خرید وسایل خانه تان؟ پس به شما پیشنهاد می دهیم حتماً از شهر بانه خرید خودتان را انجام دهید.

در بانه کولرهای گازی را بخرید که دارای سیستم خنک نماینده و هم سیستم گرم نماینده هستند. یعنی هم در فصل تابستان و هم در زمستان از آنها بهره ببرید، در نتیجه محل خانهٔ شما یا محل کارتان هم گرم خواهد بود و هم سرد.

اجناس تقلبی از بانه نخرید!

برخی از افراد با یاری راه ها و کانال هایی که دارند، لوازمی مانند کولرگازی را از راه های غیرقانونی وارد کشور می نمایند و چون هیچ گونه هزینه ای غیر از خرید آن از شرکت فراورینماینده و حمل ونقل آن پرداخت ننموده اند، قیمت تمام شده آن در داخل کشور برایشان کمتر از کولرگازی است که باید برای گمرک و واردات دیگر پرداخت نمایند.

به همین دلیل آنها این جنس ها را خیلی مناسب تر از بازار شهرهای دیگر به مردم می فروشند.

مثلاً اگر کولرگازی در شهر تهران بود، قطعاً قیمت آن چندین برابر و بیشتر بود. اما بیایید دربارهٔ فروش کالاهای اصلی صحبت کنیم که بازهم درصدی تقلبی در آنها وجود دارد. برخی افراد سودجو هستند که کالا را با ظاهر همان محصول، ولی در باطن و داخلش از قطعات دیگر استفاده نموده و به مردم می فروشند. پس در اینجا کسی نمی فهمد که آن کالا اصل نیست.

با این کار در واقع و به ظاهر یک جنس اصل را به مشتری فروخته اند، ولی در اصل این جنس فروخته شده جنس اصل نبوده و تقلبی است. این طور در نظر بگیرید که شما یک تلویزیون را با نام اینکه اصل است خریده اید. این تلویزیون دارای ظاهر و بدنه و چیزهای دیگر دقیقاً همان تلویزیون است، اما از داخل دارای قطعات تقلبی است.

اما قسمت بعدی در رابطه با فروشنده هایی است که کالایشان کاملاً تقلبی است. این دسته فروشنده هایی هستند که محصولات و کالاهای چینی را بدون هیچ برندی می خرند و از روش های قانونی و غیرقانونی وارد کشور نموده و بعد از وارد شدن این محصولات با ساختن کارتن ها و برچسب های برند اصلی، کولرگازی و یا هر محصول دیگری را به نام اصل بودن آن کالا به مردم می فروشند.

در نظر داشته باشید کیفیت در محصولات بانه به ویژه کولرهای گازی به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات اصلی نیست. در واقع شما محصولاتی با دوام بسیار بالا و به صرفه را خریده و استفاده می کنید. یکی دیگر از بدی های خریدن کولرگازی تقلبی این است که این دستگاه ها دارای گارانتی واقعی و معتبر نیستند و همهٔ چیزی که به شما گفته می گردد دروغ است.

برخی اوقات در کولرهای گازی و اسپلیت کم مصرف تقلبی، از کمپرسورهای 24 هزار استفاده نمی نمایند و از 18 هزار به جای آنها استفاده شده است. مشابه این روش ها بسیار وجود دارد. گاهی هم ضخامت لوله مسی موجود در این کولرها، بسیار کم است.

البته نکته مهم و قابل توجه این است که موردهای گفته شده را نمی توانید متوجه شوید و در طول زمان آنها را درک خواهید کرد. پس سعی کنید کولرگازی هایی را که از بانه می خرید، حتماً مراکز قابل اعتمادی باشند.

اطلاع از قیمت های کولر گازی در شهر بانه

جهت مطلع شدن از قیمت کولرگازی از بانه و کولر گازی 18000 گری نحوه خرید به سایت ما در تاپ فروش (/https://topfroosh.com) مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6814

به "خرید کولر گازی کم مصرف از سایت تاپ فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید کولر گازی کم مصرف از سایت تاپ فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید