با 2 میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

به گزارش مجله بای بلاگ، برای خرید مسکن با بودجه 2 میلیارد تومانی، باید به متغیر های زیادی توجه داشت؛ قیمت مسکن در هر یک از مناطق و محله های تهران متفاوت بوده و این تفاوت قیمت از شمال تا جنوب گاهی به ده برابر و یا حتی بیشتر نیز می رسد؛ با این بودجه امکان خرید واحدی 50 متری که هر متر آن 40 میلیون تومان باشد وجود دارد و در عین حال می توان واحدی 100 متری با قیمت 20 میلیون تومان در هر متر مربع خریداری کرد و این امر حاکی از آن است که در معین قیمت مسکن عوامل زیادی دخیل است.

با 2 میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، بعضی افراد در خرید مسکن به محله توجه زیادی دارند و ترجیح می دهند واحدی کوچک در محله ای که در مرکز شهر و یا... واقع شده است، خریداری نمایند؛ بعضی نیز متراژ برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ علاوه بر این متراژ و محله، سن بنا نیز یکی از متغیر های موثر در مشخص قیمت مسکن بوده و ممکن است واحدی نوساز با متراژ 50 متری قیمتی مشابه با واحدی قدیمی با متراژ بالاتر داشته باشد. در ادامه این گزارش به آنالیز جزییات معاملات برای بعضی از واحد های دو میلیارد تومانی که طی یک ماه اخیر در تهران اجرا شده است، خواهیم پرداخت.

گفتنی است که قیمت ها بر اساس معاملات اجرا شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. این جدول فقط نمونه ای از خرید و فروش های آپارتمان های 2 میلیارد تومانی تهران است که در یک ماه اخیر در تهران اجرا شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله های یادشده نیست.

پیروزی محله ای در شرق تهران بوده که قیمت مسکن در آن متوسط است و می توان خانه هایی با قیمت های متنوع در آن دید؛ یک واحد آپارتمان 65 متری و یک سال ساخت در این محله متری 27 میلیون و 692 هزار تومان معامله شد. واحدی 66 متری و 10 سال ساخت در محله تهرانپارس نیز با قیمت 2 میلیارد و 80 میلیون تومان به فروش رسید.

ستارخان در منطقه 2 شهرداری تهران واقع شده است؛ قیمت مسکن برای معامله واحدی 67 متری و 26 سال ساخت در ستارخان نیز یک میلیارد و 920 میلیون تومان بوده است. همچنین جهت خرید یک دستگاه آپارتمان 57 متری و 23 سال ساخت در شهران جنوبی 33 میلیون و 942 هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شد.

یک خانه 114 متری و 2 سال ساخت در جی غربی متری 16 میلیون و 435 هزار تومان، خانه ای 72 متری و 53 سال ساخت در شهرآرا متری 30 میلیون تومان، واحدی 102 متری و 9 سال ساخت در گرگان متری 21 میلیون و 848 هزار تومان و یک خانه 79 متری و 10 سال ساخت در محله نیروی هوایی متری 26 میلیون و 639 هزار تومان معامله شده است.

یکی دیگر از خانه هایی که با بودجه 2 میلیارد تومان معامله شد واحدی 81 متری و 22 سال ساخت در توحید بود؛ این خانه متری 28 میلیون و 117 هزار تومان معامله شد. همچنین هزینه مورد احتیاج برای معامله واحدی 47 متری و 10 سال ساخت در لویزان 41 متر و 772 هزار تومان در هر متر مربع بود.

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6322

به "با 2 میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 2 میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید