بازگشایی سینماها و ترس مردم از کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، در حالی که بعضی نگرانی ها از استقبال نکردن مردم پس از بازگشایی سینماها مطرح بود و همچنان وجود دارد، پخش کننده فیلم شنای پروانه از پیش فروش خوب این فیلم در اولین روز اکران خبر می دهد.

بازگشایی سینماها و ترس مردم از کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی سرتیپی در روز نخست اکران فیلم شنای پروانه که بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره فجر سال قبل بود، گفت: فروش اینترنتی بلیت این فیلم در همین روز اول بسیار قابل توجه و حتی چند برابر دیگر فیلم جدید سینما است.

  • شنای پروانه اولین کاندید اکران شد

او پیش تر هم تاکید نموده بود که اگر فیلم خوب برای اکران انتخاب گردد، مردم از بازگشایی سینماها استقبال می نمایند.

اما امروز خاتمه سینماها بازگشایی شدند،پس از چهار ماه ؛ کرونا همچنان هست اما زندگی قرار شده است با فاصله اجتماعی به روال عادی برگردد اما باید دید مردم به سینما می فرایند؟

ایسنا برای پیش بینی روزهای آینده از بعضی مخاطبان پرسید که آیا به سینما می فرایند؟ البته قطعا ارزیابی نهایی و قطعی را باید در روزهای آینده داشت.

دختر/ 12 ساله: زیاد اهل سینما نیستم اما می توانم موارد بهداشتی را رعایت کنم و نگرانی برای رفتن به سینما ندارم.

پسر/ 15 ساله: از نظر من با رفتن به سینما کسی کرونا نمی گیرد اما خانواده من به دلیل اینکه خطر این ویروس بیشتر متوجه افراد در سنین بالا تر است و ما با پدر عظیم و مادر عظیممان در ارتباط هستیم، اجازه رفتن به سینما را به من نمی دهند.

آقا/ 22 ساله: تنها برای دیدن بعضی از فیلم ها خواهم رفت. من به خطرات احتمالی که با رفتن به سینما به جان می خرم واقف هستم و تا جایی که بتوانم مراعات میکنم اما در هر کاری از یه جایی به بعد افسار از دست ما خارج می گردد و احتمال هر چیزی وجود دارد.

آقا/ 22 ساله: اوایل شیوع ویروس کرونا حساسیت های زیادی داشتم اما بعد از اتمام دور کاری ادارات، برای انجام بعضی از کارهای درسی مجبور شدم از طریق مترو به دانشگاه بروم و از همان موقع حساسیت های خود را کم کردم. البته که هنوز بعضی از نگرانی ها را دارم اما بعد از گذشت یک مدت طولانی که در خانه مانده ام، احتیاج به تفریح دارم و سینما هم یکی تفریحات من بوده و هست. با بازیگشایی سینماها مسئله ای ندارم و برای تماشای فیلم های به سینما می روم.

آقا/ 23 ساله: به نظر بنده اگر هرکس موارد بهداشتی را رعایت کند و نگران خود و اطرافیانش باشد، دیگر احتیاجی به خانه نشینی نیست. بر همین اساس، همانطور که چند وقتی است به زندگی عادی خود بازگشته ام، دلیلی هم بر سینما نرفتن نمی بینم. اگر سالن های سینما باز گردد با دوستان به تماشای فیلم ها خواهیم رفت.

خانم/ 28 ساله: نه من و نه اعضای خانواده بنده به سینما نخواهیم رفت. با وجود اینکه علاقه زیادی به فیلم و سینما دارم اما به دلیل خطر ابتلا به ویروس کرونا، با بازگشایی سینما و تئاترها، تمایلی به حضور در سینما ندارم.

آقا/ 28 ساله: با وجود اینکه یکی از تفریحات من و دوستانم (قبل از ویروس کرونا) رفتن به سینما و دیدن جدید ترین فیلم های سینمایی است، اما به دلیل اینکه داخل سینما فضا بسته است و احتمال پخش این ویروس در هوا زیاد است، فعلا به سینما نخواهیم رفت. او با اشاره به الزام رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های سینما گفت: حتی با وجود اینکه قرار است سالن های سینما با پنجاه درصد خود آغاز به اکران فیلم ها بنمایند اما باز هم احساس امنیت نمی کنم و از تماشای فیلم در سینما امتناع می کنم.

آقا/ 30 ساله: وقت تماشای فیلم در سینما را ندارم و نمی توانم بروم، البته نرفتن من ربطی به ویروس کرونا ندارد و نگرانی ای من باب آن ندارم.

خانم/ 37 ساله: علاوه بر اینکه من مسئله ای با رفتن به سینما، بعد از بازگشایی دوباره، ندارم، به نظر بنده قالب مردم نیز بعد از بازگشایی، به سینما می فرایند. اگر خطری وجود داشت که سینماها را باز نمی کردند!.

آقا/ 45 ساله: بعضی از مردم دیگر حتی حداقل حساسیت های روزهای ابتدائی را هم ندارند و به هرجایی می فرایند و هرکاری می نمایند. اما از نظر من و همسرم، خطر ابتلا به ویروس کرونا بیشتر از قبل شده و هنوز هیچ چیز رفع نشده است. به هیچ وجه به سینما نمی رویم.

خانم/ 58 ساله: این موضع که خطر ابتلا به ویروس کرونا برای افراد در سنین بالا بیشتر است برای من ایجاد نگرانی بیشتری نسبت به جوان تر ها نمی کند و من خود را زیاد متفاوت تر از یک جوان 20 ساله نمی بینم. درست است که بدن من ضعیف تر است اما این ویروس گریبان هر کسی با هر سنی را گرفته است و تا جایی که امکان دارد باید مراقب سلامتی خود باشیم. رفتن به سینما در این اوضاع اصلا کار عقلانی ای نیست.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2966

به "بازگشایی سینماها و ترس مردم از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی سینماها و ترس مردم از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید